Αυτό το γκράφιτι βρίσκεται ξεχασμένο σε κάποια γωνιά του Μεταξουργείου...

ΕΔΩ

(σε αυτή την γωνιά του παγκόσμιου ιστότοπου)

θα βρείτε

αποκλειστικά και αποκλειστικές ενημερώσεις

για μπουρδέλα της Αθήνας



Τετάρτη 12 Σεπτεμβρίου 2012

Φυλής και πορνο-περίχωρα επί διήμερο 10/9/2012 στις 20:00 και 11/9/2012 στις 14:00



Χτενίσαμε με τον συνάδελφο Ορεινό Λέοντα την περιοχή σε προεπιλεγμένα καταστήματα με βάση το κίνητρο των επίκτητων υποψιών και ανεξήγητων πορνο-προ-καταλήψεων.

Βεβαίως βασικό κριτήριο ήταν ότι στην αρχή του Φθινόπωρου αλλάζουν αρκετά στοιχεία της φύσης, οπότε πιθανόν έτσι θα άλλαζαν και οι πορνο-δέσποινες στα τσαρδιά με νέες εισαγωγές.

10/9/2012

ΦΥΛΗΣ 86 ΙΣΟΓΕΙΟ
Ελένη (μάλλον) Ρουμάνα με καστανο-τσιγγάνικα μαλλιά μέχρι τους ώμους, σκούρο και σκυθρωπό πρόσωπο με επαρχιώτικη αντίληψη και πρακτική, μάλλον μέτρια προς κοντή, λεπτή με αόρατα βυζιά και απόκρημνο κώ(ο)λο

ΦΥΛΗΣ 69 ΙΣΟΓΕΙΟ
Άννα επίσης Ρουμάνα με μελαχρινά μαλλιά μέχρι τους ώμους, χαμογελαστό πρόσωπο αλλά με επαρχιώτικη (επίσης) αντίληψη και πρακτική, μάλλον κοντή, λεπτή με αόρατα βυζιά και εξαφανισμένο κώ(ο)λο

ΦΥΛΗΣ 65 ΙΣΟΓΕΙΟ
Αλεξάνδρα με καστανά μαλλιά μέχρι την μέση, χαμογελαστό πρόσωπο με αποδεκτά χαρακτηριστικά και με ελάχιστη απαιτούμενη πουτανιά, μάλλον μέτρια στο ύψος κανονικό σώμα, λεπτή με αποδεκτές αναλογίες και αξιοπρεπή λεπτό κώ(ο)λο

ΦΥΛΗΣ 71 ΙΣΟΓΕΙΟ
Μαιρούλα από Φυλής 80, Φυλής 67 και από αλλού ενίοτε και άλλοτε, μελαχρινά (πλέον) μαλλιά, σπαστά μέχρι την μέση, χαμογελαστό πρόσωπο με καθημερινή πουτανιά και άνεση κινήσεων, μάλλον μέτρια στο ύψος, ικανοποιητικά βυζιά και εκπαιδευμένο κώ(ο)λο

ΦΩΚΑΙΑΣ 27 ΥΠΟΓΕΙΟ
Σάρα καστανή κορασίδα με ανταύγειες στα μαλλιά και μήκος μέχρι την μέση, απλά συμπαθητικά αλλά προκλητικά χαρακτηριστικά προσώπου με διακριτή και έμπειρη πουτανιά στο σαλόνι αλλά και ικανοποιητικές υπηρεσίες στο δωμάτιο, μάλλον ψηλή και λεπτή με αποδεκτά χαρακτηριστικά και συνηθισμένο κώ(ο)λο. Την επομένη 11/9/2012 την είδαμε στην Πλατεία Αγ Παντελεήμονα με «πολιτικά» να πηγαίνει πιθανόν για ψώνια. Μπορούμε να πούμε ότι ήταν επιλέξιμη και στο φως της ημέρας.

ΦΩΚΑΙΑΣ 25 ΟΡΟΦΟΣ
Τζοάννα (δεν θυμάμαι σίγουρα) σπιτίσια γκόμενα καθημερινών πρακτικών και ενεργειών με κορυφαίο το σφουγγάρισμα, θέλοντας να γελάσει πετυχημένα χωρίς θετικό αποτέλεσμα, χωρίς κάποιο επιλέξιμο χαρακτηριστικό.

ΔΙΔΥΜΟΥ 18 ΥΠΟΓΕΙΟ
Σύλβια με κοντά μαλλιά καρέ, σπαθίσια μάτια και προκλητικό πρόσωπο, μάλλον μέτρια στο ύψος, χορταστικά βυζιά και υπερ-στρουμπουλό κώ(ο)λο, όλα μέσα σε ολόσωμο μαύρο διχτυωτό. Ακάπωτο και κώ(ο)λο. Δούλευε και στην επόμενη πρωϊνή βάρδια της 11/9/2012

Πήγαμε και σε άλλα τσαρδιά αλλά δεν συγκράτησα πληροφορίες

11/9/2012



ΔΙΔΥΜΟΥ 20
Βικτώρια με κοντά ξανθά μαλλιά (καρέ), προκλητικά χαρακτηριστικά προσώπου, μάλλον ψηλή με εντυπωσιακές αναλογίες, χορταστικά βυζιά και υπερ-ωχωχ κώ(ο)λο.

ΑΛΚΙΒΙΑΔΟΥ 16 ΑΡΙΣΤΕΡΑ
Πανίλα (παλαιότερα σε ενημέρωση μου την είχα σημειώσει εσφαλμένα ως Σόνια) σπιτίσια γκόμενα ώριμης ιδεολογίας με αρκετά χιλιομέτρα από Διδύμου 18 υπόγειο με κοντά μαλλιά, συμπαθητικό πρόσωπο, μάλλον ψηλή, αποδεκτό σώμα με ικανοποιητικά βυζιά και συνηθισμένο κώ(ο)λο

ΑΛΚΙΒΙΑΔΟΥ 16 ΜΕΣΑΙΟ
Ειρήνα με πολύ κοντά μαλλιά, καθημερινό πρόσωπο με ανύπαρκτη πουτανιά αλλά πρόστυχη διάθεση, μάλλον μέτρια στο ύψος, λίγο γεματούλα με αποδεκτά βυζιά και φουσκωτό κώ(ο)λο

ΑΛΚΙΒΙΑΔΟΥ 16 ΔΕΞΙΑ
Ανίτα γλυκειά Ρωσίδα με ξανθά μαλλιά μέχρι τις πλάτες, μάλλον μέτρια στο ύψος, χορταστικά βυζιά και στρουμπουλό κώ(ο)λο.

Αυτά τα λίγα γιατί μούδιασε το χέρι μου γράφει

Να είστε όλοι καλά και να περνάτε καλά


Σαν εκκρεμές ρολογιού





9/9/2012 στην βραδινή βάρδια

ΚΡΟΚΕΩΝ 6

Ιστορικά στοιχεία

Σε αυτό το στούντιο (Κροκεών 6) πριν από ένα (περίπου) χρόνο συνάντησα την Μπιάνκα που είχε βγει στο σαλόνι κρατώντας την κρέμα λίπανσης σαν περίστροφο. Αυτό το περιστατικό και δεν μου είχε κάνει καθόλου καλή εντύπωση. Αλλά σαφώς έχω δει και χειρότερα.
Η Μπιάνκα είναι μελαχρινή με ωραία και σχεδόν αποδεκτά χαρακτηριστικά προσώπου. Έχει μαλλιά μέχρι τους ώμους, ενδιαφέροντα σωματικά χαρακτηριστικά και τακτοποιημένο κώ(ο)λο. Κατά ανεξήγητη σύμπτωση συνάντησα πάλι την Μπιάνκα να εργάζεται μαζί με την Ελίζαμπεθ στην ίδια βάρδια.

Την Ελίζαμπεθ την είχα μελετήσει επί χάρτου από την φωτογραφική παρουσίαση των πορνο-δέσποινων στην ιστοσελίδα του συγκεκριμένου καταστήματος. Με αφορμή ορισμένες προκλητικές παραμέτρους που διαθέτει ως προς υποκειμενικά και αντικειμενικά κριτήρια πήρα τις αποφάσεις μου να έχω μια ολιγόλεπτη σχέση μαζί της. 

Σωματικά χαρακτηριστικά

Έχει πλούσια μελαχρινά μαλλιά μέχρι τα σύνορα του κώ(ο)λου και εγώ μετά την ολιγόλεπτη σχέση που είχα μαζί της είμαι λιγότερο πλούσιος κατά 50 ευρώ.
Λόγω της υπερ-καύλας που είχε προκληθεί υποσυνείδητα με βάση υποκειμενικά μου κριτήρια δεν επεσήμανα το χαζο-χαμογελαστό ύφος καθώς και την μηχανοποιημένη παροχή των υπηρεσιών που θα ακολουθούσε. Με απλά λόγια τα μάτια μου εγκλωβίστηκαν στα μακριά της μαλλιά και τον ευχάριστο κώ(ο)λο.

Η υπερ-καύλα είναι βασική συνιστώσα της μπουρδελο-δραστηριοποίησης (μας) αλλά όχι πάντα ο καλύτερος σύμβουλος και  σύμμαχος για να δούμε τα γεγονότα με αντικειμενικό τρόπο.

Ας σημειωθεί ότι τα δέκατα του δευτερολέπτου έχουν ιδιαίτερη βαρύτητα και σημασία στην εύστοχη επισήμανση των δεδομένων όπως παρουσιάζονται ταχύρρυθμα με το σαλονάρισμα των πορνο-δέσποινων.

Συνοπτική αναφορά για τα γεγονότα του πορνο-δωματίου ...

Η είσοδος της Ελίζαμπεθ στο δωμάτιο εργασίας έγινε χωρίς να φοράει τακούνια οπότε «με το καλημέρα» απομυθοποιήθηκε ένα βασικό χαρακτηριστικό που στο σαλόνι παίζει σημαντικό ρόλο, τις περισσότερες φορές.

Έρχεται στο κρεβάτι. Κάθεται και βγάζει απευθείας το σουτιέν λέγοντας δυο-τρεις καθημερινές φράσεις που τις ξέχασα αμέσως. Χαμογελά με κάπως χαζο-αθώο ύφος θέλοντας να προσποιηθεί την απροστάτευτη «μικρή». Δεν της πήγαινε καθόλου και μάλλον μπορεί να χαρακτηρισθεί ως απόλυτα αντιερωτικό.

Συνεχίζει σέρνοτας τα σιλικονάτα βυζιά πάνω από τα αρχίδια και την βάλανο  του πέους, προκαλώντας μου την αίσθηση ότι κυλάνε δυο σακούλες με δυο μπάλες η καθεμιά. Σκέφτομαι ότι αυτό το χαζο-παίγνιο δεν θα συνεχίσει για πολύ και κάνω υπομονή. Μου βάζει την καπότα και αρχίζει ανεκτή περιποίηση που σαφώς απείχε  πολύ από τα αναμενόμενα. Ευτυχώς η προ-δημιουργημένη υπερ-καύλα με διατηρούσε σε ασφαλή επίπεδα αυτό-διέγερσης. Ως αυτοδημιούργητος διατήρησα την ψυχραιμία μου στις αντίξοες και καθόλου ωραίες συνθήκες του δωματίου εργασίας για να συνεχίσω την επιχείρηση (μου).
  
Επιλέγω για αρχή (όπως πάντα) το πισωκολλητό και θα ήταν η μοναδική (ίσως) ωραία στιγμή αν δεν είχε κολλήσει (η πορνο-Ελίζαμπεθ) να λέει συνεχώς μονότονα ερωτικά επιφωνήματα σαν εκκρεμές ρολογιού.
Όμως, ουδέν κακό αμιγές καλού ή  σε αρκετές περιπτώσεις φαίνεται ότι ο εαυτός (μας) έχει την ικανότητα της αυτοπροστασίας. Ασυναίσθητα, με αφορμή τα μονότονα ερωτικά επιφωνήματα της πορνο-δέσποινας που έμοιαζαν με τους μονότονους ήχους ενός ρολογιού, θυμήθηκα την εισαγωγή του τραγουδιού Time των Πινκ Φλόιντ. Και με αφορμή αυτό το τραγούδι, θυμήθηκα στην συνέχεια μια ωραία κορασίδα που περνούσα μαζί της ευχάριστες στιγμές κατά την περίοδο της όψιμης ενηλικίωσης μου.

Άλλαξα δυο στάσεις ακόμη, σημειώνοντας ότι (η Ελίζαμπεθ)  δεν δυσανασχέτησε ούτε διαμαρτυρήθηκε. Αυτό θα (μας) έλλειπε! Να εισπράξει 50 ευρώ αφορολόγητα και επιπρόσθετα να διαμαρτυρηθεί.
 
Στο επίλογο, μην έχοντας κάτι καλύτερο να πω, για να αποχαιρετήσω την Ελίζαμπεθ δήλωσα τον θαυμασμό μου για την πολυθρόνα που ήταν στη γωνία.